Monday 30 September 2013

• Penghujung September •


Macam - macam hal yang berlaku dalam hidup aku di penghujung September ni. 

~ Semalam, housemate merangkap pengantin baru dah 'angkut' semua barang. Bila tengok bilik kosong....terasa sedih kena tinggal sengsorang :(   Padahal bukan x biasa pon, stay sorang diri sebelum ni. Sorang-sorang pindah keluar. Tapi dalam rasa sedih aku tumpang gembira sebab housemate aku dah kahwin! So dah ada orang tolong 'jaga'kan. Tinggal la aku.....huk huk. Ok, masa untuk cari new housemate! :p


~ Awal-awal pagi ni pulak dah rasa lemah semangat sebabnya on the way pergi kerja, nyaris-nyaris nak x-cident. 2 kali lak tu....orang nak langgar. Apa comel sangat ke kereta aku tu yang sampai orang boleh x nampak? tapi alhamdulillah nothing happen. Sila berhati-hati (peringatan untuk diri sendiri jugak!)

~ Tengah mem'bz' kan diri buat kerja, tetiba dapat tahu kawan aku x dapat sambung kontrak kerja kat sini lagi. Hmmm....sedihnya rasa. Mahu x nya, dia merupakan salah sorang yang aku rapat. Dah anggap macam adik sendiri dah. Bile kena outstation memang selalu pergi bersama-sama....makan sama, ambil gambar bersama, ushar pakwe sama-sama, tidur sebilik (sebantal je x pernah lagi hahaaa). Hmmm....banyak betul kenangan bersama. Rasa masa berlalu terlalu pantas...... Apa pon, gud luck 4 you! Mungkin rezeki kau di tempat lain. 



*** Sabar la wahai hati.....moga dapat tempuhi Oktober dengan penuh senyuman. I'll try to think +ve and be +ve. Insya-allah   ^_* 


2 comments: